9 πράγματα που πρέπει να κάνετε μετά την κυκλοφορία του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας
9 πράγματα που πρέπει να κάνετε μετά την κυκλοφορία του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας
02 June 2022

Ο ιστότοπος του ξενοδοχείου είναι πλέον ενεργός. Τι ακολουθεί και τι μπορούμε να κάνουμε για να προσελκύσουμε επισκέπτες και ποιοτική επισκεψιμότητα;

 

Ακολουθούν ορισμένες οδηγίες για συγκεκριμένες ενέργειες μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε μετά την κυκλοφορία του ιστότοπού σας.

 

  1. Δημιουργήστε έναν λογαριασμό Google Analytics

Τα δεδομένα επισκεψιμότητας για τον ιστότοπό σας είναι ανεκτίμητα. Χωρίς δεδομένα επισκεψιμότητας, θα είναι δύσκολο για εσάς να καταλάβετε πόσα άτομα έχουν επισκεφτεί τον ιστότοπό σας, πώς να τον βελτιώσετε και πώς να προσελκύσετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Το Google Analytics είναι ένα από τα καλύτερα δωρεάν εργαλεία που θα αναφέρει δεδομένα χρήστη στον ιστότοπό σας, απόδοση διαφημίσεων, δημογραφικά στοιχεία για τους επισκέπτες του ιστότοπου, συνδέσμους ιστότοπου, σελίδες με τις περισσότερες επισκέψεις και πολλά άλλα.

 

Πώς να συνδέσετε τον λογαριασμό σας στο Google Analytics με τον ιστότοπό σας μέσω του ιστότοπου Quendoo Builder; Ακολουθήστε τις οδηγίες.

 

  1. Διαμορφώστε το Google Search Console

Το Google Search Console είναι μια δωρεάν υπηρεσία Google που σας επιτρέπει να παρακολουθείτε πώς λειτουργεί ο ιστότοπός σας, πόσο συχνά ανακαλύπτεται από χρήστες και bots, ποια επισκεψιμότητα έχει, πώς κατατάσσεται, τι περιεχόμενο έχει και ποιες σελίδες αποδίδουν καλύτερα. Χάρη στο Google Search Console βρίσκετε επίσης πληροφορίες σχετικά με την παρουσία σφαλμάτων, αντίστοιχα την αφαίρεσή τους ως:

 

Indexing errors

Εισερχόμενοι και εξερχόμενοι σύνδεσμοι προς συγκεκριμένες ιστοσελίδες

Λέξεις-κλειδιά στον ιστότοπο, καθώς και λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι χρήστες της Google για να σας βρουν

Υπερσυνδέσεις

 

Πώς να επαληθεύσετε τον ιστότοπό σας στο Google Search Console μέσω του ιστότοπου Quendoo Builder;

 

  1. Email marketing

Η επικοινωνία μέσω email είναι ο πιο ανεξάρτητος τρόπος επικοινωνίας στο Διαδίκτυο. Πραγματοποιείται μέσω του δικού σας καναλιού επικοινωνίας, που σας δίνει μεγαλύτερη ελευθερία στη διαδικασία διαφήμισης και χαμηλότερο κόστος για την απόκτηση πελατών, λόγω των δεδομένων πελατών και του απορρήτου του καναλιού.

 

Ένα ενδιαφέρον γεγονός είναι ότι το 56% των χρηστών email διαβάζουν τα email τους μέσω τηλεφώνου και στο Gmail. Το email εξακολουθεί να είναι το πιο προτιμώμενο κανάλι για τη λήψη προσφορών.

 

Επομένως, εάν έχετε συγκεκριμένο αριθμό πελατών (δυνητικούς ή τρέχοντες) στη λίστα email σας, μοιραστείτε μαζί τους τα νέα του νέου σας ιστότοπου. Οι επισκέψεις τους θα έφερναν δωρεάν κίνηση στον ιστότοπό σας. Συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση στο email και δώστε τους κάποιον επιπλέον λόγο να κάνουν κλικ και να μεταβούν στον νέο σας ιστότοπο (έκπτωση, κωδικός προσφοράς κ.λπ.)

 

Εάν δεν έχετε βάση δεδομένων πελατών, τότε μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως με μια στρατηγική για τη δημιουργία και την ανάπτυξη μιας τέτοιας βάσης δεδομένων. Θα μπορούσατε να εκτελέσετε ένα ενημερωτικό δελτίο για να προωθήσετε τον ιστότοπο και να κάνετε τους ανθρώπους να επιστρέφουν συνεχώς.

 

Η μηχανή κρατήσεων της Quendoo παρέχει τη δυνατότητα συλλογής email και αριθμών τηλεφώνου από πελάτες, ώστε να μπορείτε να τα χρησιμοποιείτε σε συγκεκριμένες καμπάνιες email ή άλλες ψηφιακές καμπάνιες για πιο αποτελεσματική στόχευση, καθώς και για τη δημιουργία προγράμματος αφοσίωσης για άμεσους πελάτες.

 

  1. Συνδεθείτε με ταξιδιωτικούς bloggers, ιδιοκτήτες ταξιδιωτικών ιστότοπων, φωτογράφους και influencers

Όταν λανσάρετε έναν νέο ιστότοπο ξενοδοχείου, είναι καλή ιδέα να αναζητήσετε τρόπους για να μεταφέρετε περιεχόμενο στον ιστότοπό σας στον οποίο οι χρήστες συνδέονται.

 

Το πρώτο βήμα είναι να έχετε ποιοτικό περιεχόμενο και να αρχίσετε να ενημερώνετε τους ανθρώπους για την αξία και τα οφέλη του προϊόντος που παρέχετε.

 

Δεύτερον, αναζητήστε ταξιδιωτικούς bloggers με δικούς σας ταξιδιωτικούς ιστότοπους, φωτογράφους τοπίων ή lifestyle, καθώς και παράγοντες επιρροής στα social media με μεγάλο αριθμό ακολούθων ή κοινό από μια συγκεκριμένη θέση που έχει απήχηση στην πελατεία του προϊόντος σας.

 

Επικοινωνήστε μαζί τους, πείτε τους ότι σας αρέσει ο ιστότοπός τους και δείξτε τους την ευκαιρία που βρήκατε για μια κοινή συνεργασία. Θα μπορούσατε να ξεκινήσετε λαμβάνοντας συνδέσμους προς τον ιστότοπό σας από τα blog τους. Μπορεί επίσης να έχουν κάποιο περιεχόμενο στο οποίο μπορείτε να συνδεθείτε. Πειραματιστείτε!

Χρησιμοποιούμε cookies στον ιστότοπό μας. Συνεχίζοντας αποδέχεστε αυτά τα cookies.