
Ο ιστότοπος του ξενοδοχείου είναι πλέον ενεργός. Τι ακολουθεί και τι μπορούμε να κάνουμε για να προσελκύσουμε επισκέπτες και ποιοτική επισκεψιμότητα;
Read More →
Η δημιουργία ενός νέου ιστότοπου ξενοδοχείου θεωρούνταν μέχρι πρόσφατα ως μια διαδικασία που απαιτούσε χρόνο και προσπάθεια, ειδικά όταν δεν υπήρχε αρκετός προϋπολογισμός για να προσλάβει ένα πρακτορείο ή ελεύθερο επαγγελματία για να το σχεδιάσει. Για τις μικρές και μεσαίες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που λειτουργούν με περιορισμένο προϋπολογισμό, το υψηλό κόστος του προϊόντος αποτελεί συχνά πρόκληση.
Read More →
Σήμερα, περισσότερο από το 70% των κρατήσεων ξενοδοχείων γίνονται διαδικτυακά, καθιστώντας τα ξενοδοχεία εξαρτημένα από πλατφόρμες κρατήσεων και ταξιδιωτικά γραφεία. Η λειτουργία διαδικτυακών πυλών βοηθά τα καταλύματα να προσεγγίσουν ένα ευρύ κοινό και να αυξήσουν τις κρατήσεις τους, αλλά όταν η προμήθεια για αυτές τις κρατήσεις αρχίζει να φτάνει το 20 τοις εκατό ή περισσότερο, από κάθε κράτηση, τίθεται το ερώτημα για κάθε ιδιοκτήτη ή διαχειριστή σχετικά με την αποτελεσματικότητα και την επιχειρηματική αίσθηση αυτών των κρατήσεων.
Read More →